- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Management public in Romania
De: Mihai Paunescu (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul constituie un reper esential pentru dezbaterea academica privitoare la directiile de reforma a sectorului public in contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si al schimbarilor ce afecteaza intregul spatiu european. Sint...
-
Lexus si maslinul
De: Thomas L. Friedman
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Traducere de Adela Motoc Editia a II-a revazuta Bazata pe integrarea capitalului, a tehnologiei si a informatiilor, globalizarea a reunit intr-un unic sat global de la tarani brazilieni si afaceristi indonezieni pina la tehnocrati din Silicon...
-
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii...
De: Marc Corcos
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea...
-
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
De: Nicolas Caron
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra...
-
Cum sa fii un bun manager
De: Jo Owen
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Managementul necesita inteligenta, relatii optime cu subordonatii si fler in privinta politicii organizationale. Daca sinteti manager si doriti sa va imbunatatiti performantele sau daca aspirati la o cariera de conducere, volumul va poate ajuta sa va...
-
Vinzatorul de elita. Tehnici si strategii de succes
De: Michael Aguilar
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Specialistii in domeniul vinzarilor va impartasesc secretele succesului lor. Daca sinteti agenti sau directori de vinzari, consultanti in domeniul asigurarilor, responsabili de marketing sau intreprinzatori privati si doriti sa va sporiti cifra de...
-
Dictionar de coaching. Concepte, practici, instrumente...
De: Pierre Angel (coord. ), Patrick Amar (coord. ), Emilie Devienne (coord. ), Jacques Tence (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Ce este coaching-ul? In ce fel pot sedintele de coaching sa ajute o companie, angajatii sau chiar managerii acesteia? In mod inevitabil, in cadrul oricarei organizatii apar conflicte ce nu se rezolva intotdeauna „de la sine”, dispute ce nu fac...
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Mecanismele globalizarii
De: Joseph E. Stiglitz
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In 2000, peste 150 de sefi de stat si prim-ministri s-au reunit la New York, la Summitul Mileniului, angajindu-se sa reduca saracia mondiala la jumatate pina in 2015. Pornind de la experienta autorului ca functionar al administratiei Clinton si al...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
Organizatia publica. Teorie si management
De: Bogdan Bacanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Lucrarea e un suport pentru cursurile de management ce au ca obiect formarea si perfectionarea functionarilor publici sau a altor categorii de angajati – inclusiv manageri – ai unor organizatii cum ar fi regiile, companiile nationale, dar si...
-
Tratat de comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In afaceri, negocierea este esentiala. Structurata in sapte mari sectiuni, lucrarea cuprinde o serie de teorii, concepte, norme de etica si tehnici de comunicare a caror cunoastere este extrem de utila in procesul negocierii. Sunt prezentate...
-
Managementul politicilor publice. Transformari si...
De: Claudiu Craciun (coord. ), Paul E. Collins (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul propune o analiza a reformelor semnificative din sectorul public si al noilor retele, resurse si oportunitati aparute ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana. Sint avute in vedere reforma politicilor publice la nivel central...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
50 experimente in psihologie privind economiile si...
De: Mickael Mangot
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
In contextul economic actual, scaderea puterii de cumparare ne determina sa cautam surse suplimentare de venit si sa ne preocupam mai mult de modul in care ne investim banii. Cele 50 de experimente ne ofera informatii si sfaturi utile cu privire la...