- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Visul european. Despre cum, pe tacute, Europa va pune in...
De: Jeremy Rifkin
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Dan Golopentia. Parintii fondatori ai Statelor Unite ale Americii au creat in urma cu mai bine de 200 de ani un vis ce avea sa transforme lumea. Astazi, visul incepe sa se destrame. O treime dintre americani considera ca sint...
-
Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru...
De: Gerald Zaltman
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Nu se afla pe stoc
-
Lumea in criza. Erorile sistemului
De: Cristina Peicuti
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Criza financiara actuala constituie o preocupare constanta a specialistilor in economie si finante, care incearca sa gaseasca solutii pentru a o depasi. Pe baza experientei autoarei in domeniul bancar, volumul face o analiza a pietei financiare...
-
Introducere in sociologia pietelor
De: Alex Preda
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Pe masura ce pietele financiare au dobindit o importanta din ce in ce mai mare in societatea actuala, s-a dezvoltat o disciplina noua, subsumata sociologiei economice – sociologia pietelor. Volumul prezinta cele mai importante abordari...
-
Capitalismul incotro? Criza economica, mersul ideilor...
De: Daniel Daianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Capitalismul incotro? contine studii, articole si interviuri publicate de autor in ultimii ani. Tema generala a lucrarii este dinamica sistemului economiei de piata deschise – a capitalismului, textele examinind miscarea launtrica a capitalismului...
-
Management public in Romania
De: Mihai Paunescu (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul constituie un reper esential pentru dezbaterea academica privitoare la directiile de reforma a sectorului public in contextul aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si al schimbarilor ce afecteaza intregul spatiu european. Sint...
-
Comunicare si resurse umane
De: Viorica Aura Paus
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, iar toate elementele necesare functionarii sale se bazeaza pe comunicare. Iata o noua abordare a managementului resurselor umane pe care o propune Viorica Paus, din...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Managementul performantei. Strategii de obtinere a...
De: Dr. Aubrey C. Daniels
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Cristina Popa. Bazat pe analiza comportamentului, managementul performantei implica metode de evaluare a activitatii angajatilor, feedbackuri privind atingerea sau nu a obiectivelor personale, de echipa sau organizationale, sisteme...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Transformari globale. Politica, economie si cultura
De: David Held, Anthony McGrew, David Goldblatt, Jonathan Perraton
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Traduceri de Ramona-Elena Lupascu, Adriana Straub, Mihaela Bordea, Alina-Maria Turcu „Opera fundamentala asupra globalizarii.” (James N. Rosenau) Cartea este cel mai sistematic raport cu privire la evolutia procesului de...
-
Comunicarea in institutii si organizatii
De: Alex Mucchielli
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Traducere de Viorica Aura Paus Pe baza analizei din perspectiva sistemica a unor cazuri-tip, autorul prezinta procedeele de evaluare a disfunctionalitatilor comunicarii interne si modalitatile de elaborare a strategiilor adecvate pentru...