- Marketing / Publicitate
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
De: Nicolas Caron
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra...
-
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii...
De: Marc Corcos
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Arta de a comunica si de a convinge
De: Gisele Commarmond, Alain Exiga
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Beatrice Stanciu. O prezentare in Power Point nu este suficienta pentru a va comunica ideile de afaceri. Pe linga informarea, sensibilizarea si interesarea interlocutorilor, mai e nevoie sa-i si convingeti de eficienta obiectivului...
-
Vinzatorul de elita. Tehnici si strategii de succes
De: Michael Aguilar
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Specialistii in domeniul vinzarilor va impartasesc secretele succesului lor. Daca sinteti agenti sau directori de vinzari, consultanti in domeniul asigurarilor, responsabili de marketing sau intreprinzatori privati si doriti sa va sporiti cifra de...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
Limbajul publicitatii
De: Angela Goddard
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei...
-
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...
De: Nicolas Gueguen
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a...
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...