- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Introducere in economia politica moderna
De: Philip Hardwick, John Langmead, Bahadur Khan
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Studiul ofera informatii accesibile despre toate subiectele unui curs de principii economice. Este concisa, dar comprehensiva, mentinind un grad specific de rigurozitate economica pentru a pregati studentii de toate nivelurile, in special pe cei de...
-
Capitalismul bun, capitalismul rau si economia dezvoltarii...
De: William J. Baumol, Robert E. Litan, Carl J. Schramm
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
De ce unele tari prospera, in timp ce altele stagneaza? Volumul demonstreaza ca decalajul economic dintre state este determinat nu doar de factorii culturali si geografici, ci si de formele de capitalism caracteristice acestora. Sint identificate...
-
Dictionar de coaching. Concepte, practici, instrumente...
De: Pierre Angel (coord. ), Patrick Amar (coord. ), Emilie Devienne (coord. ), Jacques Tence (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Ce este coaching-ul? In ce fel pot sedintele de coaching sa ajute o companie, angajatii sau chiar managerii acesteia? In mod inevitabil, in cadrul oricarei organizatii apar conflicte ce nu se rezolva intotdeauna „de la sine”, dispute ce nu fac...
-
Organizatia publica. Teorie si management
De: Bogdan Bacanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Lucrarea e un suport pentru cursurile de management ce au ca obiect formarea si perfectionarea functionarilor publici sau a altor categorii de angajati – inclusiv manageri – ai unor organizatii cum ar fi regiile, companiile nationale, dar si...
-
Mecanismele globalizarii
De: Joseph E. Stiglitz
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In 2000, peste 150 de sefi de stat si prim-ministri s-au reunit la New York, la Summitul Mileniului, angajindu-se sa reduca saracia mondiala la jumatate pina in 2015. Pornind de la experienta autorului ca functionar al administratiei Clinton si al...
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Introducere in sistemul mass-media
De: Mihai Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Editia a III-a revazuta si adaugita. O noua editie, adusa la zi, a unei carti intrate in bibliografia studentilor la jurnalism si comunicare din intreaga tara! „Mass-media a devenit, in lumea moderna, un fel de centru...
-
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Valentin Cirdei. Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea...
-
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...
De: Hamish Pringle, Peter Field
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre...
-
Managementul politicilor publice. Transformari si...
De: Claudiu Craciun (coord. ), Paul E. Collins (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul propune o analiza a reformelor semnificative din sectorul public si al noilor retele, resurse si oportunitati aparute ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana. Sint avute in vedere reforma politicilor publice la nivel central...
-
Razboiul, pacea si relatiile internationale. O introducere...
De: Colin S. Gray
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Razboiul si teama de razboi sint principalii factori care au influentat istoria epocii moderne – de la Revolutia Franceza la confruntarile de dupa 11 septembrie 2001. Pornind de la teza conform careia recursul la forta si amenintarea cu forta...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...
De: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi...
-
Romania si Europa. Acumularea decalajelor economice...
De: Bogdan Murgescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Inapoierea economica in raport cu majoritatea tarilor europene, indeosebi cu tarile occidentale care servesc drept termeni de comparatie, reprezinta o problema cruciala pentru societatea romaneasca. Volumul urmareste istoricul acestei inapoieri...