- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Managementul de succes
De: Adriana Prodan
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Destinata studentilor, managerilor, cercetatorilor si tuturor celor care doresc sa valorifice resursele umane, creatoare de valori, garantie a succesului unei firme sau organizatii, cartea analizeaza in profunzime diferitele aspecte ce tin de...
-
Natiunea virtuala. Eseu despre globalizare
De: Eugen Ovidiu Chirovici
Editura: Polirom, An aparitie: 2001
Acceptiunea termenului de globalizare imparte lumea in doua tabere total opuse. Intelesul pozitiv al globalizarii este acela de progres. Un schimb de informatii si o economie neingradita in toata lumea, fara bariere si fara influenta politicului...
-
Performanta firmei. Abordare transdisciplinara in analiza...
De: Bogdan Constantin Andronic
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza profitul si rentabilitatea unei intreprinderi mici, in termeni de eficienta si performanta, precum si modalitatile de evaluare a riscului si a sanselor de crestere economica in cadrul unei economii de piata.Cuprins: Profitul si...
-
Managementul in industria cartii
De: Felicia Cornelia Tuta
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Cartea este un produs special. Industria cartii este unul dintre domeniile vietii economice cu adinci implicatii in destinul oamenilor si al natiilor. Aceasta lucrare reprezinta un semnal de alarma pentru constientizarea pericolului pe care ignorarea...
-
Managementul institutiilor de presa din Romania
De: Paul Marinescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist. Cuprins: O privire asupra mass-media • Strategia si viziunea întreprinderii mass-media • Orientarea catre client...
-
Cum dialogam si cum convingem
De: Alain Brule
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Aveti dificultati in a comunica, de exemplu, cu un prieten incapatinat, cu un copil mofturos, cu un sef prea ocupat, cu un client suspicios, cu un interlocutor nereceptiv? Nu reusiti sa obtineti ceea ce credeati ca puteti obtine prin dialog? Iata...
-
Economie politica (partea I)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...