- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Managementul resurselor umane. Ghid practic. Editia a II-a
De: Ion-Ovidiu Panisoara, Georgeta Panisoara
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea raspunde in mod concret numeroaselor probleme cu care se confrunta un manager in resurse umane: constructia si aplicarea fiselor de post, modalitatile de evaluare sau recompensare, politicile salariale de motivare, analiza de nevoi...
-
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei...
-
Management general si strategic in educatie. Ghid practic
De: Alois Ghergut
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Contextul actual al descentralizarii, prin redistribuirea responsabilitatilor, a autoritatii decizionale, a raspunderii publice si a resurselor de la nivelul central catre nivelul local, presupune o noua abordare a managementului in...
-
Motivarea eficienta. Ghid practic
De: Ion-Ovidiu Panisoara, Georgeta Panisoara
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
De ce actionam intr-un anumit fel intr-o situatie? Cum putem fi mai activi si ce trebuie sa facem pentru a motiva si a ne motiva? De ce nu reusim sa ne manifestam intotdeauna la adevarata valoare? Iata doar citeva dintre intrebarile la care...
-
50 experimente in psihologie privind economiile si...
De: Mickael Mangot
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
In contextul economic actual, scaderea puterii de cumparare ne determina sa cautam surse suplimentare de venit si sa ne preocupam mai mult de modul in care ne investim banii. Cele 50 de experimente ne ofera informatii si sfaturi utile cu privire la...
-
Economie sociala si antreprenoriat. O analiza a sectorului...
De: Mihaela Vlasceanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
In contextul schimbarilor produse in ultimele decenii in modul de organizare a societatii postindustriale, una dintre temele ce au suscitat un interes substantial de cercetare este analiza institutiilor si organizatiilor incluse in sectorul nonprofit...
-
Puterea: de ce unii reusesc sa o obtina, iar altii nu
De: Jeffrey Pfeffer
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul performantelor profesionale? Aceasta conceptie este gresita, ne arata Jeffrey Pfeffer, si multi dintre noi nu intelegem factorii reali care contribuie la succesul...
-
50 de experimente privind psihologia managerului. Cum sa...
De: Patrick Amar
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Ce fel de manager sinteti? Cum gestionati personalitatile dificile si stresul? Sinteti stapin pe situatie? Cele 50 de experimente in psihologie clinica, sociala si organizationala, raspund la aceste intrebari si explica mecanismele de aparare...
-
Criza celor douazeci de ani (1919-1939): o introducere in...
De: E. H. Carr
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
O lucrare clasica in domeniul relatiilor internationale, Criza celor douazeci de ani dezvolta teme ce si-au pastrat relevanta in problematica puterii politice si a distributiei acesteia in ordinea mondiala contemporana. Sint prezentate concepte...
-
Interviul de angajare. Cum sa raspunzi inteligent la orice...
De: Susan Hodgson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Ioana Aneci. Cuvint inainte de Georgeta Panisoara. Un interviu de angajare poate fi destul de incomod, mai ales din cauza elementelor care tin de neprevazut, dar si de insuficienta pregatire pentru aceasta intilnire...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
Secretele negocierii. Arta de a cistiga in orice situatie
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Corina Costache. Negocierea este o adevarata arta. De succesul ei depinde daca reusiti sa vindeti sau sa cumparati avantajos, sa obtineti o marire de salariu sau sa incheiati afaceri profitabile. Cu ajutorul lui Roger Dawson...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...