- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Valentin Cirdei. Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea...
-
Introducere in sistemul mass-media
De: Mihai Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Editia a III-a revazuta si adaugita. O noua editie, adusa la zi, a unei carti intrate in bibliografia studentilor la jurnalism si comunicare din intreaga tara! „Mass-media a devenit, in lumea moderna, un fel de centru...
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Organizatia publica. Teorie si management
De: Bogdan Bacanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Lucrarea e un suport pentru cursurile de management ce au ca obiect formarea si perfectionarea functionarilor publici sau a altor categorii de angajati – inclusiv manageri – ai unor organizatii cum ar fi regiile, companiile nationale, dar si...
-
Mecanismele globalizarii
De: Joseph E. Stiglitz
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In 2000, peste 150 de sefi de stat si prim-ministri s-au reunit la New York, la Summitul Mileniului, angajindu-se sa reduca saracia mondiala la jumatate pina in 2015. Pornind de la experienta autorului ca functionar al administratiei Clinton si al...
-
Capitalismul bun, capitalismul rau si economia dezvoltarii...
De: William J. Baumol, Robert E. Litan, Carl J. Schramm
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
De ce unele tari prospera, in timp ce altele stagneaza? Volumul demonstreaza ca decalajul economic dintre state este determinat nu doar de factorii culturali si geografici, ci si de formele de capitalism caracteristice acestora. Sint identificate...
-
Dictionar de coaching. Concepte, practici, instrumente...
De: Pierre Angel (coord. ), Patrick Amar (coord. ), Emilie Devienne (coord. ), Jacques Tence (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Ce este coaching-ul? In ce fel pot sedintele de coaching sa ajute o companie, angajatii sau chiar managerii acesteia? In mod inevitabil, in cadrul oricarei organizatii apar conflicte ce nu se rezolva intotdeauna „de la sine”, dispute ce nu fac...
-
Introducere in economia politica moderna
De: Philip Hardwick, John Langmead, Bahadur Khan
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Studiul ofera informatii accesibile despre toate subiectele unui curs de principii economice. Este concisa, dar comprehensiva, mentinind un grad specific de rigurozitate economica pentru a pregati studentii de toate nivelurile, in special pe cei de...
-
Comunicarea in institutii si organizatii
De: Alex Mucchielli
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Traducere de Viorica Aura Paus Pe baza analizei din perspectiva sistemica a unor cazuri-tip, autorul prezinta procedeele de evaluare a disfunctionalitatilor comunicarii interne si modalitatile de elaborare a strategiilor adecvate pentru...
-
Transformari globale. Politica, economie si cultura
De: David Held, Anthony McGrew, David Goldblatt, Jonathan Perraton
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Traduceri de Ramona-Elena Lupascu, Adriana Straub, Mihaela Bordea, Alina-Maria Turcu „Opera fundamentala asupra globalizarii.” (James N. Rosenau) Cartea este cel mai sistematic raport cu privire la evolutia procesului de...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Managementul performantei. Strategii de obtinere a...
De: Dr. Aubrey C. Daniels
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Cristina Popa. Bazat pe analiza comportamentului, managementul performantei implica metode de evaluare a activitatii angajatilor, feedbackuri privind atingerea sau nu a obiectivelor personale, de echipa sau organizationale, sisteme...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...