- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Tratat de comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In afaceri, negocierea este esentiala. Structurata in sapte mari sectiuni, lucrarea cuprinde o serie de teorii, concepte, norme de etica si tehnici de comunicare a caror cunoastere este extrem de utila in procesul negocierii. Sunt prezentate...
-
Comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea...
-
Tratat de psihologie organizational-manageriala (Vol. II)
De: Mielu Zlate
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Al doilea volum al Tratatului elaborat de regretatul profesor Mielu Zlate incheie sinteza studiilor si teoriilor dedicate psihologiei organizational-manageriale, domeniu care, in contextul noilor solicitari si exigente determinate de...
-
Cum sa comunici ca sa cistigi
De: Richard Denny
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Natima Mindrila. Indiferent de domeniile de interes, traim intr o lume in care insusirea comunicarii este esentiala. Cartea de fata va ajuta sa va imbunatatiti capacitatile de comunicare. „Cea mai buna carte despre vinzari scrisa...
-
Analiza politicilor publice. O introducere
De: William N. Dunn
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Conceput ca o sinteza multidisciplinara a conceptelor si metodelor utilizate in analiza politicilor publice, volumul pune accent pe formularea adecvata a problemelor specifice domeniului, ca etapa cruciala in solutionarea acestora. Deoarece o analiza...
-
Cald, plat si aglomerat. De ce avem nevoie de o revolutie...
De: Thomas L. Friedman
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Thomas L. Friedman a cistigat Premiul Pulitzer in anii 1983, 1988 si 2002. Ca si in bestsellerurile sale anterioare, Pamintul este plat si Lexus si maslinul , Thomas L. Friedman descrie viitorul prin prisma unor evenimente recente cruciale. El...
-
Lexus si maslinul
De: Thomas L. Friedman
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Traducere de Adela Motoc Editia a II-a revazuta Bazata pe integrarea capitalului, a tehnologiei si a informatiilor, globalizarea a reunit intr-un unic sat global de la tarani brazilieni si afaceristi indonezieni pina la tehnocrati din Silicon...
-
Curs de institutii europene
De: Jean-Luc Sauron
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Cursul de institutii europene ofera o prezentare clara si riguroasa a tuturor institutiilor comunitare, cu procedurile lor legislative, bugetare si de incheiere a acordurilor internationale, precum si a unor importante organisme la nivel mondial, cum...
-
Romania si Europa. Acumularea decalajelor economice...
De: Bogdan Murgescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Inapoierea economica in raport cu majoritatea tarilor europene, indeosebi cu tarile occidentale care servesc drept termeni de comparatie, reprezinta o problema cruciala pentru societatea romaneasca. Volumul urmareste istoricul acestei inapoieri...
-
Pamintul este plat. Scurta istorie a secolului XXI
De: Thomas L. Friedman
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Dan Nicolae Popescu, Dorin Nistor, Mirela Mircea, Raluca Marincean. Prefata de Daniel Daianu. „O tulburatoare imagine a viitorului.” ( Boston Globe ) Pamintul este plat a fost distins cu Business Book of the Year Award...
-
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...
De: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
Razboiul, pacea si relatiile internationale. O introducere...
De: Colin S. Gray
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Razboiul si teama de razboi sint principalii factori care au influentat istoria epocii moderne – de la Revolutia Franceza la confruntarile de dupa 11 septembrie 2001. Pornind de la teza conform careia recursul la forta si amenintarea cu forta...
-
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...
De: Hamish Pringle, Peter Field
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre...
-
Managementul politicilor publice. Transformari si...
De: Claudiu Craciun (coord. ), Paul E. Collins (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul propune o analiza a reformelor semnificative din sectorul public si al noilor retele, resurse si oportunitati aparute ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana. Sint avute in vedere reforma politicilor publice la nivel central...