Relatii publice / Comunicare
-
Ghid esential de promovare
De: Alexandra Zbuchea Florina Pinzaru Cristina Galalae
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal). Asa cum istoria...
-
Current trends in international public relations
De: Adela Rogojinaru Sue Wolstenholme
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
EUPRERA congresses happen because there is a fine and energetic group of nearly 700 academic and practitioner members, coming from every continent, who enjoy developing their ideas and working together to celebrate innovation in public relations...
-
Arta dezbaterilor publice
De: Constantin Salavastru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand insul se afla in situatia de a dezbate, sa o poata face in acord cu o serie de reguli de corectitudine si eficienta...
-
Interviul: recurs la memoria culturala
De: Gabriela Rusu Pasarin
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o...
-
Introducere in teoria comunicarii Modele si aplicatii
De: Marinescu Valentina
Editura: CH Beck, An aparitie: 2011
Prezenta carte este un manual care se adreseaza in principal studentilor, cautand sa ii familiarizeze cu disciplina universitara „Introducere in Teoria Comunicarii".Cartea cauta sa ofere o problematizare a materiei, luand in considerare nevoile...
-
Jurnalism romanesc in exil si diaspora
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Dupa Revolutia din 1989, recuperarea valorilor exilului romanesc a devenit o prioritate a culturii nationale. In acest context se inscrie si Simpozionul national de jurnalism, organizat la Cluj-Napoca, in luna octombrie 2009, ale carui lucrari sunt...
-
Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
De: Irina Stanciugelu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Pe parcursul documentarii, realizand o sinteza a campului teoretic ce abordeaza realitatea culturala si sociala postmoderna din perspectiva comunicarii, autoarea a observat ca majoritatea studiilor se construiesc pe doua planuri distincte. Primul...
-
Ghid practic de relatii publice
De: Joe Marconi
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a publicurilor asupra...
-
Documentarea in jurnalism
De: Ilie Rad (coordonator)
Editura: Tritonic, An aparitie: 2011
Cartea aceasta prima din Romania, dedicata problemei complexe a documentarii in jurnalism reuneste 24 de texte semnate de nume importante ale culturii si jurnalismului din Romania si nu numai. Ea se deschide cu trei conferinte de exceptie, sustinute...
-
Comunicarea Manageriala
De: Stephane Olivesi
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Daca exista o corelatie intre putere si comunicare, aceasta se intampla din urmatorul motiv: raporturile de forta nu functioneaza niciodata doar in relatie cu comunicarea ori cu puterea. Orice raport de forta dintre salariat si angajator intrerupe...
-
Discursul puterii
De: Constantin Salavastru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Puterea atrage. Cu cat este mai mare, cu atat eforturile pentru amplificarea ei sunt mai consistente. Puterea este considerata un triumf al personalitatii, este vazuta adesea ca o incununare a geniului individului sau grupului. Nu exista, se pare...
-
Introducere in comunicarea politica
De: Brian McNair
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Lucrare recomandata de: Traducere de Claudiu Veres. Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea...
-
Teleromania in 10 zile
De: Ioan Dragan Diana-Maria Cismaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social...
-
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea...
De: Loredana Ivan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul...
-
Comunicare, Relatii Publice si Globalizare
De: Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2007
Totul a fost globalizat, mai putin acordul nostru cu privire la ceea ce suntem si vrem sa devenim ca vietuitoare politice. Suntem ceea ce declaram, fara ca declaratiile noastre sa mai trebuie probate altfel decat prin simpla expunere la public...