Relatii publice / Comunicare
-
Cartea fetelor. Revolutia Facebook in spatiul social
De: Alexandru-Bradut Ulmanu
Editura: Humanitas, An aparitie: 2011
Influenteaza social media lumea politica si modul in care suntem guvernati? Cum ne-am fi luat informatiile despre cutremurul, tsunami-ul si accidentul nuclear din Japonia? De ce anumite actiuni strang mii de sustinatori, in timp ce... altele se...
-
Sexul Vinde
De: Rodger Streitmatter
Editura: Tritonic, An aparitie: 2006
in 1953, atunci cind Lucille Ball a ramas insarcinata, cenzorii le-au cerut personajelor din I Love Lucy sa spuna ca, acum, roscata devenise familista . Ei se temeau ca nu cumva cuvintul insarcinata sa evoce in mintea telespectatorilor imagini...
-
Aspecte ale polifoniei lingvistice
De: Diana Felecan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
Cartea de fata explica mecanismul de functionare al polifoniei in patru directii, doar formal diferite, dar subscriind toate aceluiasi tipar de constrictie : fiecare voce sau punct de vedere lasa sa razbata un conglomerat de alte voci sau puncte de...
-
Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
De: Sorin Tudor
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
„increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica...
-
Introducere in creativitatea publicitara
De: Sorin Preda
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame...
-
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
De: Anne Gregory
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il...
-
Tehnici de comunicare in social media
De: Horea Mihai Badau
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor...
-
Manual De Jurnalism. Redactarea Textului Jurnalistic...
De: Cristian Florin Popescu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Autorul ofera studentilor in juranlism si stiintele comunicarii, jurnalistilor, reperele teoretice si practice care sa-i ajute sa realizeze textul cel mai adecvat, in functie de publicul lor. si, pentru ca realitatea este multiforma, pentru ca...
-
Strategii de relatii publice
De: Sandra Oliver
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice...
-
Tehnici De Negociere
De: Coman Claudiu
Editura: CH Beck, An aparitie: 2007
"Nu cred ca "totul se poate negocia", asa cum aprecia un autor american; nici ca toti suntem egali, ca avem aceleasi sanse si putem accede la toate oportunitatile; nici ca toti putem comunica la fel de eficient. Insa cred cu tarie ca...
-
Dictionar Explicativ De Televiziune Englez- Roman
De: Lucian Ionica
Editura: Tritonic, An aparitie: 2005
Cartea lui Lucian Ionica aduce laolalta lexiconul difuzarii in masa a programelor radio-tv si limba engleza intr-un volum de referinta, care va servi extraordinar studentilor ce se pregatesc pentru o cariera in televiziune sau radio, profesorilor din...
-
Formarea identitatii profesionale a jurnalistilor
De: Luminita Rosca
Editura: Tritonic, An aparitie: 2010
"Indeobste, cand criticam discursul presei, criticam un discurs care contine si lumea „prostocratiei” lui Caragiale, dupa o fomulare cunoscuta a lui Mircea Iorgulescu, si pe aceea populata de idei si idealuri a lui Camil Petrescu sau pe cea...
-
Tendinte in Pr si Publicitate
De: Delia Balaban Mirela Abrudan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2008
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. in debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre...