Economie » Marketing / Publicitate
-
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...
De: Hamish Pringle, Peter Field
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre...
-
Profesionist in vanzari. Editia a III-a
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos catre o viata plina de frustrari. Depinde doar de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...
De: Muresan Laura
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea „Etica si...
-
Planificarea de marketing prin exemple
De: McDonald Malcom
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa...
-
Gestionarea fortelor de vanzare
De:
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.Acest ghid, un veritabil studiu de...
-
In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea...
De: Christine Harvey si Bill Sykes
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
Aceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte - de la analiza situatiei curente a companiei pana la implementarea unui nou plan de afaceri si de la controlul managerial pana...
-
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
De: Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Lucrarea „Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii", dedicata cursului „Cercetari de Marketing", isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
De: Dan Hill
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si...
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...
-
Strategia si tactica stabilirii preturilor
De: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar...
-
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat...