Economie » Marketing / Publicitate
-
Vinde fara greseli
De: Todd M. Duncan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Daca vrei sa fii un maestru al vanzarilor, in loc sa dai mereu gres, trebuie sa stii ce sa nu faci.Uneori, pare mult mai eficient sa ti se spuna ce nu trebuie sa faci decat sa ti se ofere o lista intreaga cu informatii si lectii indrumatoare pe...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii...
De: Marc Corcos
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea...
-
Stiinta Influentarii
De: Kevin Hogan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...
-
Speranta Nu E O Strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
Cel Mai Bogat Om Din Babilon
De: George S. Clason
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Milioane de cititori au ajuns sa cunoasca celebrele parabole babilonieneale lui George S. Clason. Considerate a fi adevarate surse de inspiratie, ce trateaza atat subiecte dureros de actuale precum planificarea si obtinerea succesului financiar...
-
Arta Vanzarii
De: Zig Ziglar [seria]
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
O carte scrisa pentru cei din linia intai din orice afacere: cei care fac vanzarile.Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus...
-
Planul Eficace De Marketing. O Metoda Verificata Pentru...
De: Peter Knight Trad.Monica Sibinescu
Editura: All, An aparitie: 2000
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un...
-
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...
De: Nicolas Gueguen
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Limbajul publicitatii
De: Angela Goddard
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in...
-
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei...
-
Intrebarea suprema
De: Fred Reichheld
Editura: , An aparitie: 2011
Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vanzari se fac atunci cand cumparatorii sunt multumiti.Ei te recomanda cu caldura si altora si,culmea,se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decat toate campaniile tale de marketing...
-
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le...
De: Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2011
In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el recomanda...
-
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le...
De: Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2011
Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! Acum te poti alatura milioanelor de vanzatori care au urmat sfaturile lui Stephan Schiffman si au vazut cum rezultatele lor in vanzari decoleaza ca o racheta. Schiffman iti...