In aceasta editura:
Editura Publica
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Iluzia utilizatorului. Despre limitele constiintei
De: Tor Norretranders
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Expresia din titlul acestei carti, iluzia utilizatorului, provine din informatica si se refera la felul simplist in care ne raportam mai toti la modul cum functioneaza un calculator. Din informatica, sintagma a migrat, cu ajutorul lui Tor...
-
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna...
-
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala
De: David M. Smick
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale. Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei lumi in care politica...
-
Cartea de povesti a unui economist
De: George Akerlof
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat felul in care scriu economistii si felul cum justifica ei modelele economice. Pe de alta parte, aceste ipoteze au dobandit caracter...
-
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
De: Philip Kotler, John A. Caslione
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism un nou si necesar instrument de management si...
-
Sfarsitul economiei iluziei
De: Liviu Voinea
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura interna a crizei din Romania anului...
-
Teoria clasei de lux
De: Thorstein Veblen
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Munca este bratara de aur, se spune. Dar nu e greu sa vezi ca unii muncesc, iar altii doar poarta bratara. Despre cei din urma Veblen vorbeste in Teoria clasei de lux: despre cei care isi fac o slujba din a nu munci. O viata fara griji, in...
-
Comoara de la baza piramidei
De: C.K. Prahalad
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Eradicarea srciei prin profit Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din "Comoara de la baza piramidei", multe companii au identificat si creat piete noi in randul celor mai sarace tari din lume au avut...
-
Consilierul de incredere
De: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si...
-
Client o data, client mereu
De: Chris Daffy
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe...
-
Cum sa scrii reclame de succes
De: Dominic Gettins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Invata regulile nescrise ale copywritingului Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt...
-
Libertatea de a alege - O declaratie personala
De: Milton Friedman & Rose Friedman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre noi si ne-a afectat prosperitatea...
-
Confesiunile unui bancher toxic
De: Cresus
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Tuturor celor care inca mai au incredere in banca lor In premiera, un bancher marturiseste... Istoria secreta a crahului din septembrie 2008. Episoade necunoscute ale falimentului celebrei banci americane Lehman Brothers. Sunt dezvaluite...
-
Funky Business Forever
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
In 2003, Funky Business revolutiona modul in care priveai economia, societatea si propria ta valoare. Red Magazine o considera cea mai mobilizatoare biblie a filozofiei moderne de afaceri. Dupa 6 ani, cei doi funksteri se intreaba cum au trecut...